دوره کامل راه‌اندازی وب‌سایت با وردپرس از صفر تا فراتر از صد

درباره دوره

نحوه برگزاری دوره:

دوره‌های آکادمی آریمه، به صورت مجازی برگزار می‌گردد پس از ثبت نام در دوره، دپارتمان آموزش آریمه شما را وارد گروه واتساپ خواهد کرد. نحوه‌ی آموزش به این صورت خواهد بود که در شروع هرجلسه ویدیو آموزشی از طرف مدرس در گروه قرار می‌گیرد که شما پس از مشاهده کامل ویدیو شروع به پیاده سازی آموزش‌های فراگرفته شده در آن جلسه می‌نمایید، فعالیت شما در طول جلسه توسط مدرس و نرم‌افزار AnyDesk مانیتور خواهد شد و ایرادات احتمالی شما برطرف میشود. سپس تمرینی برای جلسه بعد ارائه می‌شود ه در ابتدای جلسه بعد تمرین تحویل گرفته شده و رفع اشکال انجام می‌شود. در صورت نیاز بخشی از آموزش به صورت تماس تصویری انجام می‌شود. دانشجو از ابتدا تا انتهای این دوره یک وبسایت را به طور کامل پیاده سازی و آپلود میکند در انتهای دوره آزمون آنلاین تستی و آزمون عملی برگزار خواهد شد و مدرکی از طرف آکادمی آریمه اهدا می‌گردد.

پیش نیاز:

بدون نیاز به پیش نیاز

سرفصل ها:

-کلیه ی سرفصل های دوره مقدماتی وردپرس آکادمی آریمه
-کلیه ی سرفصل های دوره پیشرفته وردپرس آکادمی آریمه
-کلیه سرفصل های دوره طراحی فروشگاه آنلاین آریمه

تعداد جلسات:

۲۰ + ۲ جلسه (آموزش رایگان دوره SEO و تولید محتوا به صورت هدیه)

مدت زمان هر جلسه:

2 ساعت

نتیجه دوره:

توانایی طراحی و پیاده سازی انواع وبسایت ها با وردپرس از جمله سایت های فروشگاهی (فروشگاه آنلاین)- شرکتی - شخصی و غیره از سایت های آماده گرفته تا سایت های اختصاصی و حرفه ای

هزینه ثبت نام در دوره:

850.000 تومان بوده که با تخفیف ویژه تابستانه به مدت محدود 490.000 تومان می‌باشد.

هدیه ویژه آکادمی آریمه روی دوره کامل :


دوره آموزش SEO و تولید محتوای هدفمند آریمه به صورت رایگان به ارزش ۱۸۰.۰۰۰ تومان (با هدف اینکه شما عزیزان پس از یادگیری و طراحی وبسایت بتوانید وبسایت خود را بهینه سازی کنید و همچنین محتوایی هدفمند و طبق استاندارد های گوگل ایجا نمایید)
+ هاست 3 ماهه و دامنه ir رایگان!

درباره ویدیوهای آموزشی

نحوه ارائه ویدیو ها:

پس از خرید ویدیوها لینک اختصاصی دانلود فایل

پیش نیاز:

توانایی راه اندازی یک وب سایت ساده با وردپرس

سرفصل ها:

-کلیه ی سرفصل های دوره مقدماتی وردپرس آکادمی آریمه
-کلیه ی سرفصل های دوره پیشرفته وردپرس آکادمی آریمه
-کلیه سرفصل های دوره طراحی فروشگاه آنلاین آریمه

تعداد ویدیو ها:

۴ ویدیو

هزینه خرید ویدیو ها به صورت یکجا:

۳۰۰.۰۰۰ تومان بوده که با تخفیف ویژه تابستانی ۱۲۰.۰۰۰ تومان می‌باشد

هدیه ویژه آکادمی آریمه روی دوره کامل :


ویدیو آموزش SEO و تولید محتوای هدفمند آریمه به صورت رایگان به ارزش ۷۰.۰۰۰ تومان (با هدف اینکه شما عزیزان پس از یادگیری و طراحی وبسایت بتوانید وبسایت خود را بهینه سازی کنید و همچنین محتوایی هدفمند و طبق استاندارد های گوگل ایجا نمایید)

توجه!

لزومی به خرید همزمان ویدیو و دوره وجود ندارد و شما با توجه به نیاز خود فقط باید یکی از این محصولات را خریداری نمایید. (در صورت ثبت نام در دوره ویدیو ها به صورت رایگان هر جلسه در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورتیکه نیازی به مدرس ندارید می توانید تنها ویدیو ها را خریداری نموده و مشاهده نمایید.)